Så nära men ändå så långt borta!!

Nu är det 1 dag kvar i skolan sen är det sommarlov, fast det känns som det är flera veckor dit, haha :)
Igår så provade jag kläderna som jag tänkte ha på mig, men jag kan inte bestämma mig om jag ska ha det, Så jag provade en kläning jag hade på mig förra sommaren när vi va på bröllop, och den va faktiskt fin på förutom att den är ganska lång! Den är ganska ful när man bara kollar på den men när man har den på sig ser den bätte ut på, kan verkligen inte betämma mig! känns sommrigare med kläningen, eller??

Här är en bild på den iaf!!

Vad tycker ni?? är den lite barnslig eller är den sommar fin??
Shit, snacka om klädproblem.

Här är en bild när jag hade den förra året.
 
Tror ändå det blir den. roligare än shorts och ett linne.
Vilket roligt inlägg att läsa, tror inte det är så många som läser min blogg (än)
men ni som gör det kommentera vad ni tycker?! =)

Kommentarer
Postat av: Asgeirruth

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-10-14 @ 10:09:33
URL: http://asgeirruth.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0