Midsommadagen :)

Gick och la mig vid halv fyra imorse och gick upp vid halv ett, har varit galet trött och sleten hela dagen!
När jag gick upp och fixade frukost så kommer mamma och säger att hon skulle iväg till sin komips i åhus och fika, och tro mig hennes fika lokar :)  så det va bara att slänga i sig frukosten och snygga till sig lite sen iväg, vi fikade och lite sånt, sen när vi skulle hem så fick hennes dotter en ide att vi skulle köra till otto's och köpa glass, så då gjorde vi det :) riktigt gott, fast det blåste jättekallt på där så vi satt oss i bilen.

Sen så körde jag och mamma hem, och då körde vi till maxi och handlade och som vanligt handlade jag lite till lägret, hahhah :) nej, men seriös man behöver ganska mkt när man ska vara iväg i 9 dagar.
Man behöver ju solkräm, kläder, skor, smink, hårgrejor, toa saker och mycket mer :)



Tror jag kommer bli dunder förkyld, som jag laddar med halstabletter och panodil, känner mig redan ''lite sjuk'' så typiskt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0