Hemma :)

Kom hem för 1 timme sen kanske, har sovit hos challe inatt :) eller jag har inte sovit så mkt så jag är duktigt trött nu!! Igår va vi då hemma hos challe och grillade och sånt, i början var det helt tråkigt och sånt med det blev mycket roligare på kvällen sen :) Tack till dig som fanns som jag kunde prata med under kvällen <3
(du vet vem du är)

 Vad ska man mer säga???

Ikväll så skulle jag egentligen till Aqua med Mathilda och ngr till men jag skiter i det, är jättetrött och så håller jag nog på att bli förkyld :( Så nu ska jag nog bädda ner mig i soffan och kolla tv sen ska jag fixa mig och åka in stan :) Ska höra med Lilly om vi ska hitta på ngt ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0