Hemma efter fartfulld midsommar fest :)

Helllllo :) kom hem för en halv timme sen tror jag, vilken galen kväll :) började lungt med grillning med tjejerna och så åt vi jordgubbar med glass :) mmm <3 sen så lekte vi ngn lek, man var 2 och 2, jag va med ellen sen så skulle den ena sitta i en skottkära och vägleda den andra som inte så ngt :) skoj!! jag och ellen vann ;) sen så kom killarna det började lungt, men sen så kom det igång, tog dock hand och en kille som inte mådde så bra i ngr timmar, men som kom jag tillbaka :) haha, detta kommer jag minnas ett tag.
Blev ngr mindre roliga skar också men det ska vi inte gå in på....
Bilder kommer imorgon, dock bara från grillningen sen så hade jag inte kameran med mig. För jag orkar inte lägga in dom i datan nu :) imorgon blir det nog att sova länge och chilla :)

ngr bilder på mig och cassandra innan vi stack ;) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0