Härlig dag :D

Vilken härlig sommardag det varit idag :) det gör mig så glad!! Har varit ute jättemycket, har cyklat till stan och lite sånt idag :) Sen på kvällen så kom min bror så åt vi sen så cyklade jag till cassandra i hammar :)
När jag kom det så gick vi runt lite i hammar, så träffade vi ngr som casse känner :) jättetrevliga!! hahah <3
Så vi följde med hem till björn och hade det mysigt, hans mamma var fett chill ;) gött
Och nu så sitter jag och dricker hello kitty läsk och skriver kom ihåg lappar till lägret :)
Hahha, hittade läsken idag när jag köpte godis jättegulligt burk och jättegod, smakar som hallon soda :)



Juste, glömde nästan att berätta att jag hittade skor till konfan idag :) gud, vad skönt!! Dom var kanske inte världens snyggaste men det blev ganska fint till klänningen :) man får ju tänka att man ska va lite fin klädd, dem ser ganska konstiga ut på bilden, men det blir nog toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0