Aqua :)

Kom hem för en halv timme sen, jag och Cassandra stannade lite längre ändem andra :)
När Cassandra kom hit så fixade hon sig och sånt, hahha lilla gumman hade glömmt sitt smink hemma och hennes leggings var det ett stort hål i, men fick låna av mig :) Sen så stack till rese med bussen och när vi skulle gå till aqua så stannde vi på hemma kväll och köpte power king!! I början på aqua var det jättedrygt inget folk dansade eller något sånt, men sen så drog festen i gång lite mer :) fast det var ganska dålig musik.
Ska bara säga en sak till om det, det finns en sak som är specielt bra, och en som är lite mindre bra...  
mer säger jag inte.

Men det blev en lyckad kväll iaf :) nu så ska jag ta ngt att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0