:D

Hejhej :) har jobbat idag, började tolv. Så imorse hade jag sovmorgon och sen långfrukost :) hahah, mysigt!!
Det har varit ganska drygt idag måste jag säga, jag har stått ute och sålt kakor idag också, Gick ut vid halv ett och sedan stog jag där till kvart över fyra tror jag, och då gick jag in och hämtade en kräft och räk sallad :) mums!! Och då fick jag en stol :) snacka om att vara trött i benen :( efter det stog jag en timme till.
Kan ju inte säga att det var så många som handlade av mig, hahhaha, lätt tjänade pengar :)

När jag slutade så gick jag snabbt in på h&m för att prova en tröja, men den satt inte alls bra :(
Sen så gick jag och handlade på domus, sen hem och åt. Nu så ska jag sätta mig vid tv och äta choklad :)

Imorgon ska jag jobba igen :) pengar, pengar, pengar :) hahahah, skoja :) vet inte hur mkt jag har tjänat denna månaden, ska bli rologt och se när jag kommer hem från norge :)




Påtal om norge, fy vad hemskt och läskigt det är som hänt i oslo innan idag :( ussh!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0