Stallet med cassie :D

Idag så har jag varit med casssie i hennes stall, jag har ridit, helt själv :) kan knappt fatta det!!!
Det var rikitgt skoj :) är skit glad att jag gjorde det, det var ju lite problem med att komma upp på Fidde, men när jag väl kom upp så det gick det bra :) det var lite läkigt i början men sen så gick det bara bättre och bättre :)
Ska dit på lördag igen tror jag :) längtar redan, hahah :)

När vi kom hem till cassandra så hade vi nudelparty (igen) hahah :) sjukt starka nudlar!!! brann i min mun...
Sen så fixade vi till oss lite och gick till mat öppet och träffade Tony och hans komips en liten stund :)

Inget mer att säga mer än att jag är sjukt glad just nu :) jag är galet tröttnu, vi har varit igång hela dagen och sen i förrgår :) hahahah, fett kul har vi haft :) älskar dig cassie <3



 Bilder från stallet idag <3 jag rider Fidde, sjukt snäll och rikitgt fin <3


Lite suddiga bilder, måste köpa ny kamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0