Söndag!!

Vaknade vid 11, trodde jag skulle vara utvilad när jag vakande men icke, är fortfarande trött!!!

Idag så hade jag tänkt åka till fjälkinge och va med mathilda och ngr andra, vet inte vilka än :)
Sen så ska jag sova hos mathilda :) Men just nu så sitter jag och väntar på att mathilda ska höra av sig, hon skulle gör det när hon vaknar!? så vi kan bestämma vilken buss jag ska ta, sen så ska hon hämta mig med moppen, tror jag ;)
Senare så ska vi till kiaby och bada tror dock inte att jag ska bada för jag känner mig sjuk igen :(

Får inte bli sjuk igen för jag har planer för veckan :) hahha!! jag tror jag ska jobba lite, jag ska umgås med mina vänner och så tänkte jag åka och shoppa lite :)
Sen i helgen så ska jag packa för att på måndag så åker jag och mamma till Norge och träffar släkten och hämtar mormor :D <3 längar!!

Nej, men så ska jag gå och packa min väska så att den är klar när mathilda ringer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0