Regn, regn och lite mer regn :(

Ussh, hatar detta vädret, det är sommar!!! Det ska vara sol och 25 grader varmt :)

Gick upp vid nio idag och fixade mig, sen så cyklade jag iväg mot jobbet i regnet. Skulle ha jobbat idag, men det blev inget av pga vädret, skulle sitta ute och sälja fika. Men jag ska jobba imorgon ist :) hoppas på bättre väder fast det känns inte så lovande :S Ist för att jobba idag så gjorde jag det jag tänkte göra imorgon, så jag gick en runda på stan och lämnade en ring jag fick på konfan, ska köpa en annan som inte finns i k-stad, ska kolla nu när jag är iväg :) hoppas att jag hittar den för den är fett snygg :)

Och så gick jag till cervera, fick presentkort där på konfan, och då hittade jag en skål och 2 skedar med marilyn monroe på :) Och så köpte jag en tröja på h&m, har letat efter typ en sån i kanske 1 månad :) hahah!!
Älskade den <3

Efter stan så åkte jag och mamma till åhus för vi skulle till mammas kompis och äta räkor <3 och så var vi ngr timmar där sen så åkte vi hem :) nu så ska jag snart lägga mig och sova!! hatar att det åskar, det ogillas :(

Sorry för dåliga bilder, men min kamera suger!! :( orkade inte ta om bilderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0