Kiaby & bäckaskog ;)

När klockan slog halv nio så drog jag och mathilda till alivs och mötte josefine och ebba :)
Vi skulle till kiaby och bada, men jag och mathilda åkte hem och bytte om först.
Det hållet vi tog till kiaby var riktigt guppigt och det tog jättelång tid!
Asså, det var riktigt jävla svim kallt i vattnet höll på att dö...
Efter vi badat så körde vi hem till Ehlin :)
På vägen hem till ehlin så hade jag och mathilda lite roligt åt anne, josse och ehlin som fick cykla, hahha ;) Så jag och mathilda satt på moppen ock ropade att dom skulle cykla fortare :)
Hemma hos ehlin så satt vi och snackade lite, sen så drog vi hem kvart i tolv.
Shit, vad läskigt det va, vägen till fjälkinge var inte farlig men från fjälkinge till håsta!!!!!!
Massa djur och riktigt mörkt ;( men det gick ju bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0