K-dagarna :)

Kom hem för en halv timme sen, kvällen har man spenderat på k-dagarna med tjejerna :)
Först så va jag, mathilda, carro, millan och ebba på rix fm festival, det var ganska drygt!  det var dåliga artister, men sen på slutet kom anne, josse, rasmus och ngr andra som jag inte kommer ihåg, och då blev det lite roligare ;)
Efter det så gick vi runt lite, sen så träffade jag cassandra, olivia och klara och då gick jag med dom ist :)
Vi åt sockervadd och lite sånt :) hahha, helt kär i sockervadd <3


(Ojojoj!! vilka fina bilder)

Nej, nu så måste jag gå och lägga mig ska upp tidigt och jobba imorgon :)
Mamma har fixat lite jobb till mig, skulle egentligen inte ''börja'' förren till hösten men dem behövde hjälp imorgon.
Ska sälja för ett cafe imorgon på k-dagarna, blir nog lite halv tråkigt, men vad gör man inte för pengar?! :)

Vill ni veta en roligt sak?! detta är mitt 60:de inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0