Hemma!!! :D

Hello :) då var man hemma igen efter ett härligt läger med underbart väder och trevligt folk :)
Kom hem vid 4, Men jag har inte haft tid att blogga!! Det är lite stressigt nu, ska snart duscha och packa min väska till pappa, sen ska jag lägga mig. Orkar inte berätta om lägret nu, det är ju inte så intresant att sitta och läsa, men det har varit jätteroligt iaf och på lördag är det äntligen dags :) hahha!!

Iorgon så ska vi öva i kyrkan och bli fotade sen så ska jag hem till pappa och fixa och sånt, sen så sover jag hos han tills lördag, så det blir nog ganska dåligt updatering fram tills söndag/måndag :) men det får ni leva med :) hahah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0