...........

Har jobbat idag då :) var faktiskt roligt idag, sålt ganska mkt ändå. Sen när jag skulle plocka undan så hände en skit pinsam sak!!! jag skulle köra in stenen till parosolet på ''vagn'' och det var riktigt tung, fy fan..
Så jag tappar vagnen och ramlar över den och alla kollar, och det gick ju inte dirket snabbt utan i slow motion!!
Och ont gjorde det, slog i nyckelbenet, armen, benet och knät!! ajaja... pinsamt!!
men jag hade sån tur att det var på kvällen, så det var inte så många som såg, men sånt händer ju.
Tror jag fått en lårkaka?!

Efter det så skulle jag gå och äta på house of bagels, och då hänge mamma och hennes kompis med mig så jag slapp äta själv, men det blev att vi stannade kvar ett tag! jag åt gratinerad pasta och kykling och sen åt jag en bit daim tårta och drack världens godaste smoothie :) gud vad god smoothien var!!!

Sen så cyklade vi hem, och nu så sitter jag och kollar på big brother :)



Imorgon blir det att paka tilll norge på måndag!
känns lite läskigt att vi ska åka till norge, jag skulle egentligen till oslo men det har vi ändrat oss!!

Känner mig hemskt som sitter och klagar över att jag ramlat när folk i norge har blivit skjutna och bomade, fått liv förstöra, mist nära och kära :( hur fan kan en människa göra så?! jag fattar inte det??
alla mina tankar går till de drabbade i norge :( detta är helt sjukt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0