Borta bra men hemma bäst :)

Hejhej :) nu är jag hemma kom hem sent igår kväll, vägen dit kändes som det gick på 2 timmar men det tog 7, men hem vägen var så dryg, det tog ca 10 timmar, vi stannade fler gånger och så började det regnar :(
men nu är vi hemma och vi har haft det jättemysigt :) älskar att vara i Norge och träffa släkten, vi har träffat ngr av alla mammas kusiner, och så mina nästkusiner :) det är tråkigt att dom bor så långt iväg bara :(

Vi har träffat morfars bror och hans fru också :) dom är så härliga <3
vi har bott hos Gudveig som är mormors syster!! så dem flesta dagarna har vi åkte runt och träffat folk, förutom en dag för då var mamma, mormor och Gudveig hos mormors bror för att han fyllde år och då var jag på ett köpcenter :) hittade lite små saker. Och så var vi på kyrkogården, inte lika roligt :(
Igår innna vi åkte hem så var vi på Kiwi och handlade en massa saker :) hahah <3

Vi har haft jättebra väder :) 25-30 grader :) sommar <3 så kommer man hem till detta!?

Bilder kommer senare, för jag hinner inte nu. Min bror flyttar till en annan lägenhet idag så jag ska städa hans lägenhet och tjäna pengar :) hahah!

hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0