Åhus :)

Min kväll har jag spenderat i åhus med underbara cassandra och linnéa och en massa killar :)
Jag och Casse tog bussen vid 9, när vi kom till åhus så träffade vi Ki och linnéa, vi stog och snackade lite men sen så skulle Ki hem :( Jag, casse och linnéa skulle gå och grilla med vid grillplatsen var det fullt med massa snygga killar men vi slog oss ner och hade jävligt roligt :) hahha, det var fett chill!! riktigt lyckad kväll <3

När vi skulle ta bussen hem så stog där 2 killar som vi började snacka med, riktigt chill :)
Hahha, kan ju lungt säga att det var den roligaste bussresan jag haft på länge :)
Fett nice killar!! tror dock att dom andra  på bussen tyckte att vi va lite störda med, jajaj ;)

Shit vilken lyckad kväll detta är ren glädje :) <333

Bilder från bussen :)


Kommentarer
Postat av: Néa

hahahahahaha fin bild på oss ;)<3

2011-07-19 @ 22:23:24
URL: http://linajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0