Rubrik? ;)

Hejhej :) sov länge idag, trodde att jag skulle vara utvilad men inte det inte! är jättetrött det är så tråkigt väder! Hösten är på väg och det känns som att sommarlovet bara har varit 3-4 veckor och tanken på att skolan börjar nästa vecka gör mig ännu tröttare :( snart börjar det ''roliga'' livet igen med att bara sitta och plugga, men man brukar ju säga att att det värsta är i 8:an så det är kanske något bättre än förra året som väntar ändå?!
man kan ju alltid hoppas!! jag är faktiskt lite nervös inför att börja 9:an det är ju ändå framtiden som står på spel, att man klarar de nationella proven så att betygen räker till gymnasiet och sånt.... men det kommer säkert bli bra :) jag stressar alltid upp mig själv och gör mig orolig och tänker hur ska jag klara det! men i dem flesta fallen så blir det ju bra resultata! :)

Kom bort mig lite nu, haha! men iaf så satt jag lite vid datan när jag vaknade och kollade igenom lite som man missat när jag var iväg och sen så åt jag och gick och fixade mig sen så gick jag in till stan. Kollade lite på kläder men hittade inget sen så gick jag till accent för att kolla på en väska och då hittade jag en skolväska :)
 
Vet inte rikitigt om den blir för liten men den var ganska billig 400:- och så var det 100:- rabatt.
Så jag köpte den, om den blir för liten så får jag väl hitta en annan ;) hahah, svårt att veta innan skolan börjar!

så här ser den ut! har en rem till, sån lång grej! haha, bra förklarat men tror att ni fattar?! ;)




Nu så har jag nästan precis ätit och just nu så ska jag redigera lite bilder, har fått fler bilder sen konfan så ska fixa tack korten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0