Hemma från kreta :D

Hello sweden! hemma från en helt underbar vecka på kreta :) vi har haft det kanon!
Det enda som inte ha varit så roligt är att flygen har varit försenade både dit och hem och att jag fick ont i öronen, men det gick ju bra ändå:) vi kom hem vid 4 inatt vi sov i åhus hos hon som hämtade oss på flygplatsen och så gick jag upp vid 9 igen så jag har inte orkat blogga idag jag har packat upp väskorna och slappat :) har legat under filt hela dagen det är så kallt här, hahah!!

Innan jag fortsätter att berätta om resan så måste jag berätta vilken misstag jag råkade göra innan idag jag var jättetrött och tänkte lägga in bilderna från resan i datan och sen gå och vila och vad tror ni händer?
Jo, jag råkade raderna alla bilderna från kreta, jag hade markerat alla bilderna men det kom jag inte ihåg och så skulle jag radera en bild och då raderades ju alla från minneskortet, för jag hade det fortfarande det i datan
jävligt tråkigt :( men minnen från denna underbara vecka finns kvar ändå, dom finns i huvudet!
det är sånt som händer, väldigt osmart!! men jaja...

Vi har haft underbart väder ca 35 grader varje dag och 25-30 på kvällarna :)
Och jättevarmt i vattnet :) vi har bott på en mysigt hotell i en liten mysig ''by'' som heter Kalamaki.

Dom första dagarna så var vi mest vid poolen på hotellet och låg och solade och göttade oss, sen på söndagen tror jag det så gick vi till havet :) gud vad mysigt det va, stora vågor och jättevarmt i vattnet!
Dock så brände vi oss den dagen så dagen efter åkte vi en till en Chania som var en stad där ocg gick på shoppingtur :) hittade bara ett par skor, shoppade på en affär som heter Jyd som ligger i kalamaki (visar imorgon) sen har vi varit ute och ätit på olika resturanger och provat på den goda maten :) mmh!
Dom andra dagarna har vi bara njutit och slappat vid poolen/havet :) min bästa vecka på hela lovet <3

Vad mer ska jag berätta?! :) kommer inte på ngt mer, lägger in en bild på hotellet från google!

Bloggar mer imorogn när jag har mer energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0