Godmorgon!

Hade stält klockan på 8 för att jag skulle vara uppe i tid och börja vänja sig inför skolan! men som vanligt somnade jag om men som tur va så ringde mamma vid 9! nu så ska jag äta frukost och fixa mig sen så ska jag åka till stan med cassandra och shoppa lite till skolanstarten! ;) synd att man inte fått lön än! hahah,

Jag måste ha ngr byxor och så måste jag köpa pennor och sånt skit..... :(

Vill ni veta en sak?! När vi va på kreta så brände jag mig lite i hårbotten (bennan) och nu så fjällar jag, men det ser ju ut som att jag har mjäll!!! D: ser lte halv äkligt ut, vitt i bennan. fan!? jaja, jag vet ju att det inte är mjäll...

Ha en bra dag, hörs senare :) jag lovar!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0