GALET GLAD :D

Vilken sommar dag det blev :) jag klagade på vädret men idag har det var ju varit toppen :)
Min dag har varit underbar! så himmla glad! cyklade in till stan med mamma för att jag skulle göra en sak på jobbet och sen till banken, när vi va i stan så gick vi in på resia och bokade en resa till kreta :D :D :D
jag är överlyklig! :) vi åker på torsdag, flyget gåt kl 07.00 så vi åker hemmifrån vid 3-4 :)
 
Då blir det blogg paus igen :) det är det nog värt :) gud vad jag längtar!
Sen när jag kommer hem så måste jag träffa min små vänner, det är ett tag sen! man missar så mkt!

Här kommer en bild från norge på en rikitgt glad tjej :)
Det enda jag inte är glad över är att jag ska flyga, det är lite läskigt  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0