Cassandra :D

Förlåt men jag har inte orkat blogga idag!
Igår kväll vid 9 så kom cassandra så åt vi glass och jordgubbar :) mums!! <3 sen så packade jag en väska sen så cyklade vi hem till henne skulle sova där, och kollade film - flickan som lekte med elden. Dom filmerna är så jävla bra!!!!! sen så kelade vi med hennes kattungar, skitsöta :) dom är typ 2 veckor gammla 4 stycken :) helt kär... hahah!! försöker övertala mamma, men vi bor i lägenhet så det blir inte så bra :( jag får njuta av dem hemma hos cassandra :) hahah <3

Idag så har vi också keat en hel del med kattungarna :) haha, och så bakade vi chokladbollar! 2 jättestora :)
Men dom var inte goda smakade bara kaffe, vi hade inget vaniljsocker i!! smart....





När jag kom hem så slappade jag vid tv:n sen så åt jag och efter det så rakade jag benen och sen tog jag ett långt varmt bad och skrubbade mig med olivtvål från kreta! När jag badat så plockade jag ögonbrynen och smörjde in hela kroppen med body butter som vi också köpte på kreta :)

Och nu så ska jag gå och lägga mig vid tv:n igen :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0